ระบบคลังข้อมูลทางวิชาการ BRU
ความพึงพอใจและผลการจัดการข้อร้องเรียนของนักศึกษา สาขาวิชาคอมพิวเตอร์ธุรกิจ มหาวิทยาลัยราชภัฏบุรีรัมย์ ปีการศึกษา 2559
Login
DSpace Home
→
คณะวิทยาการจัดการ (Faculty of Management)
→
สำนักงานคณบดีคณะวิทยการจัดการ
→
รายงานการวิจัย (Research reports)
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ความพึงพอใจและผลการจัดการข้อร้องเรียนของนักศึกษา สาขาวิชาคอมพิวเตอร์ธุรกิจ มหาวิทยาลัยราชภัฏบุรีรัมย์ ปีการศึกษา 2559
อนงค์, ทองเรือง
;
พงษ์พัฒน์, สมใจ
;
กุลกันยา, ศรีสุข
;
นิธิโรจน์, ศุภกฤษสุวรรณกุล
;
วณิชา, แผลงรักษา
;
เบญจมาศ, เห็มโพธิ์
;
ปิติวรรณ, ฝ้ายโคกสูง
;
คธาวุฒิ, จันบัวลา
URI:
http://dspace.bru.ac.th/xmlui/handle/123456789/1139
Date:
2017-01-01
Show full item record
Files in this item
Name:
ปก.pdf
Size:
380.5Kb
Format:
PDF
View/
Open
Name:
ad.pdf
Size:
551.7Kb
Format:
PDF
View/
Open
Name:
ad.pdf
Size:
551.7Kb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
รายงานการวิจัย (Research reports)
[19]
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register
Statistics
View Usage Statistics